En ny chans...

Ska snart göra mig i ordning för jobbet. Har plockat och fixat i mina upprensningsprojekt och ska fortsätta med det i morgon. Börjar lite tidigare på jobbet i dag för att förbereda lite inför kvällen. De 2 senaste veckorna har faktiskt gått bättre än förväntat för mig. Förra veckan slog jag mitt gamla rekord från i våras! Och allt jag gjort är att bestämma mig för att bli bäst. Det känns lite som att jag fått en ny chans. I fredags kallade chefen in mig och tre till.  Vi ska ingå i ett nytt projekt som startar i dag och jag ser med spänning fram emot att få sätta i gång. Känns hedrande att få bli utvald på det här sättet. *glad*

Veckans ordspråk som stämmer så jättebra med mig just nu:

Ändra dina tankar och du ändrar på hela din värld.
Norman Vincent Peale

Ha en underbar vecka!

Kommentarer
Postat av: Blommig

Gu va bra att det är ljusare nu! Jag tror på dig!
kram

Postat av: Eivor/Ejja

Så kul att du vänt den negativa spiralen...GO GIRL!! Du är duktig.

Kram

2007-10-22 @ 22:54:26
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback