Vabbat...

Liten har blivit lite förkyld. Hostig och snuvig så vi stannade hemma i dag. Ringde jobbet och dagis och sen fyllde jag i vab på försäkringskassans hemsida för första gången så jag hoppas jag gjorde rätt.
Det var skönt att få va hemma och rå om gumman lite. Efter lunch blev hon mkt piggare om än näsan rann. Farmor och farfar kom på em så jag fick fara och handla. Tack snälla ni för all hjälp!
Dom hade färsk torskfile på kvantum så det blev det och pressad potatis med dillsås och bönmos till middag. Nova åt som en häst så aptiten är det inget fel på.
I helgen ska jag och Katarina som jag jobbar med fara på mässan i arcushallen och hälsa på en annan kollega, Veronica, som är där och jobbar.  Veronica var här och hälsade på tillsammans med sin dotter Ebba för några veckor sen:
image254
Nova tyckte det var jättekul med bebbebesök som hon kallar det. Man skulle kunna tro det var högsommar såsom Nova är klädd men det var i april. *ler* Varmblodad tjej det där.

Utvecklingen med våran klubb går mkt bra! Vi är nu uppe i 23 medlemmar och det ökar hela tiden. JÄTTEKUL tycker jag! *s* Har ni sett våran fina blogg som Annelie gjort?
www.pysslarna.blogg.se

Vi har precis lagt Nova och jag tänkte fixa lite varma mackor till mig och darlingen. *mums*
Ha en fin helg folkens!


Kommentarer
Postat av: Anna N

Kul att du tittar in i min blogg ibland. Jag kollar ständigt din efter roliga uppdateringar. Hoppas du får en mysig helg du med!

Kram

Postat av: Anna Jonsson

:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback