Kreativa vänner!

I går kom Annelie och Linnea hem till mig för att vi skulle göra medlemskorten till medlemmarna i våran pysselklubb. Jag och Martin fixade en god middag som vi bjöd på först och sen satte vi tjejer våra kreativa huvuden ihop och fick fram väldigt fina medlemskort. Lite fixande och trixande först men det är sånt som ska till. Vi hade i allafall himla roligt tillsammans! Tack för att ni är så fina vänner tjejer! You´re the best! *kramar*
image264
3 glada tjejer!
image263
I kväll har Linnea varit hos mig och Nova och hälsat på eftersom Martin har varit på firmafest.
Vi har suttit och ätit varma mackor och pratat om allt möjligt och det har varit så mysigt och trevligt. Tack vännen! Det här måste vi göra om snart igen!

Ps. I morgon ska vi på husvisning! *pirrigt*

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha...tur att du tog en bild då vi såg bra ut i alla fall:-) Det var så roligt i fredags. Tack för en jätte god middag också. Ser fram emot att ses snart igen. Kram på dig vännen!!

Postat av: Kerstin

Ser fram emot att få se de fina medlemskorten! Det hade varit såå roligt att komma på den kommande pysselträffen, men eftersom jag ska vara i Luleå fyra dagar veckan efter blir det lite väl mycket att vara hemifrån.
Ha en fortsatt trevlig helg!

2007-05-20 @ 10:11:26
URL: http://annsias.blogg.se
Postat av: Jenny

Hejan..Vad mysigt ni verkar ha det..:-)
Vars ska ni kika på hus?? *kram*

2007-05-20 @ 10:34:37
URL: http://loverose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback