Puh, det är mycket nu...

Vi har flyttat in i nya lägenheten nu i helgen som var och det gick jättebra. Nu är alla grejer här och vi håller som bäst på att komma i ordning. Nova har fått sovrummet själv och jag och Martin sover i vardagsrummet. Ovant men det går. Jag sov jättedåligt första natten, låg och lyssnade efter Nova hela tiden men sen har det gått bättre. Hon ville ju ha eget rum själv och hon är jättestolt över det så då kan man ju inte vara en hönsmorsa. Det är dags att släppa taget litegrann. *s*

Funderar på att kanske fara till IKEA i helgen och införskaffa lite smått och gott. Eftersom vi båda jobbar under veckorna nu så är det bara helgerna vi har på att få till det här och att umgås mer med Nova. Får se hur vi känner det till helgen om vi har nån lust att fara.

Jobbet går väldigt bra! Vi gick i skarpt läge i torsdags, alltså ringa till riktiga kunder och inte för att öva,  och jag har sålt försäkringar varje dag sen dess. Inte så många men jag har sålt i af. Mycket ovanligt att man lyckas första dagen har jag fått höra så jag känner mig riktigt stolt över mig själv. Äntligen känner man att man är bra på nåt. Att det ska vara så svårt att tycka att man är det. Det är konstigt hur man är egentligen. *ler* 

Novas farmor och farfar har hjälpt oss jättemycket med hämtning från dagis och flytten. Det känns så himla skönt att veta att dom finns och att Nova kan få sluta tidigare på dagis i bland. Om än hon trivs så blir det långa dagar.

I morgon och på torsdag är det dags för scrapkurs och jag ser fram emot att få lära ut denna härliga hobby.

Som sagt, det är mycket som händer nu men kul är det! Livet är underbart! *s*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va kul att allt verkar gå bra för er....
kram på dig

Postat av: Bella

Jättekul!!! :) Vad kul att ha flyttat till nytt ställe! Kram

2007-03-06 @ 18:35:37
Postat av: anna

full fart!

jag har ny adress ;)

2007-03-06 @ 21:36:18
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: Annelie

Hej! Du är ju jätte duktig Anna! Man måste tro på sej själv då går det bra. (lättare sagt än gjort jag vet) Va härligt att ni hunnit flytta in i helgen som gick!
Är så himla nyfiken på hur scrapkursen gick ikväll?
Imorgon ska jag på scraproom, men har en liten resväska så det blir inga stora inköp:)
Vi hörs
Kramar från ett regnigt skåne

2007-03-07 @ 22:30:23
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback