Min dotter är fotograf...

Kom på i dag att jag har ju helt glömt bort att lägga ut bilderna som Nova tog  på dagis för några veckor eller om det rent av var månader sedan... Hon har nämligen fått ärva min gamla digitalkamera och hon är faktiskt duktig! En dag ville hon ta med den till dagis. Så här blev resultatet:
image203
Hennes hylla är bredvid bästisen Wilma.
image204
Här har fröken lyft ner hennes låda så att hon kunde fota innehållet.
image205
En av Novas favoriter på dagis, Sabrina. Söt som socker!
image206
Den fina himlen utanför.
image207
Självporträtt av en underbar fotograf! Puss på dig gumman min!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, Tack. Skickar en stor grattiskram på din födelsedag med. Kram så ses vi senare i veckan

2007-03-17 @ 09:12:54
Postat av: Jeanette

Det var jag som skrev innan, glömde skriva avsändare

2007-03-17 @ 09:14:02
Postat av: Annelie

Grattis på födelsedagen! Vilka fina foton Nova har tagit!

Idag blir det soffläge för mej så att jag kanske är så pigg att vi kan ha scrapträff imorgon. Är riktigt risig just nu suvig och hängig. Jag hör av mej senare idag om hur det blir imorgon! Vill ju scrappa med er!

Postat av: Anonym

Hej! och grattis på födelsedagen :). Fickl ju höra av martin att du fyller år samma dag som Ellen :)coolt, det visste jag inte. Vi ses. Kram Josefine

2007-03-18 @ 19:21:40
Postat av: Edvinastrid

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2008-10-14 @ 08:19:08
URL: http://edvinastrid.3steps.com
Postat av: Edvinastrid

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2008-10-14 @ 08:19:57
URL: http://edvinastrid.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback