Jag älskar mitt liv!

Faktiskt, just nu gör jag det. Allt känns så himla härligt! En frisk och underbar dotter, en sambo som gör mig galen av kärlek, en mysig lägenhet som vi trivs så bra i, ett roligt jobb med fantastiska kollegor, att så många har anmält sig till min scrapträff, att dom som gått min kurs är nöjda och superduktiga och mina härliga vänner Annelie och Linnea som jag ska träffa i morgon och vi ska scrappa en hel dag!!!!

And Siggi, thank you for your comment. I really enjoyed reading it and I think your swedish is just fine.  Please come back and visit me again, and if you also have a blog or a homepage, please let me know the url so I can visit it. Have a wonderful day and take care!

Å kom i håg detta mina vänner, I dag är första dagen på resten av ditt liv!

Kommentarer
Postat av: Milla

Anna, jag kanske kommer å scrappar den 21-22 april, barnen är hos sin pappa då!

Kram!

2007-04-01 @ 15:03:59
Postat av: Annelie

Tack för en underbar dag! Jag är så glad att jag har lärt känna dej! Du gör mej glad och jag får så himla mycket inspiration av dig!
Hoppas det blir fler träffar i Kalix och hos dig och Linnea framöver!
Ser fram emot den 21-22 april!
Kramar om dej vännen!

Postat av: Linnea

Tack så jättemycket för idag!! Det var jättekul och jag vet att vi kommer att göra det flera gånger! Nu får vi se fram emot den 21-22 april och sen är du och Annelie hjätligt välkomna hem till mig!
Tack för inspirationen!!
Kramis

2007-04-01 @ 22:32:55
Postat av: anna

va underbart det låter!

2007-04-02 @ 08:11:10
URL: http://www.mammut.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback