En fin helg...

Lördagen började med att jag fick sovmorgon så jag gick inte upp förrän efter 9. Mycket skönt! Sen for Martin och Nova för att handla och jag städade. På em så kom svärmor, svärfar, Martins bror Johan med sambo Åsa och dotter Filippa. Martin lagade en smarrig middag och efteråt blev det tårta. Jag fick många fina presenter bl a underbara rosor av min älskade sambo och dotter med presentkort på Lindex(han hade glömt att han redan köpt present förut)
 image210
En vacker vas med ett fång härliga tulpaner av Johan, Åsa och Filippa:
image211
Nya läckra sängkläder i satin av svärmor och svärfar:
image213
I dag kom det även ett roligt paket med rubons och band i posten från min vän June i Norge, Tusen takk igjen kjäre deg! *smil*
Eftersom Annelie tyvärr blev sjuk i går så kom Linnea hit i stället och vi satt och scrappade några timmar. Vi hade lite inspirationstorka till en början men sen lossnade det. Tror vi saknade Annelie för mkt. *ler* Ser redan fram emot nästa träff.
Måste ju lägga in en bild på presenten Martin glömde att han köpt. *fniss*
image214En alldeles äkta Crop in Style XXL wheeled tote. Ah, I´m loving it!!

Slutligen en go bild på Nova som jag tog häromdagen. Hon satt i soffan och höll om sin docka medans hon kikade på Bolibompa. Gulligt!
image215

Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter som att du hade en riktigt härlig födelsedag! Fina blommor och presenter du fått.
Och vilken söt tjej som tittar på bollibompa.

Gulle er som saknade mej i går! Hade så himla gärna velat vara med! Till den 1/4 ska jag se till och vara frisk.

Gu va fin din väska är. Vill knappt titta på den. Blir så avis då!
Kram på dej gumman!

Postat av: Milla

Härligt med karlar med kort minne *hehe*

Kram Milla

2007-03-19 @ 17:41:14
Postat av: anna

så gullig tjej :)

2007-03-21 @ 18:47:07
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: anna

så gullig tjej :)

2007-03-21 @ 18:47:10
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: myamia

Grattis i efterskott!!! Så avis på din fina väska! Vilken fin present, maria

2007-03-25 @ 00:21:38
URL: http://myamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback