Veckan som varit...

...har varit intensiv. Både jag och Martin har jobbat. Nova har varit mycket på dagis och mycket med farfar. Ovant men skoj att jobba förutom snöstormen jag skrev om i förra inlägget. Känns skönt att livet återgår till det normala nu en stund. Har dragit på mig en förkylning igen *suckar*, så det är skönt att få vara hemma och ta det lugnt.
Var på en intervju i torsdags men det gav inget. Om än jag ville ha jobbet så kände jag att jag inte var rätt person för dom. Och nu ska jag inte tänka mer på det utan se framåt och hålla mig positiv. Det finns ett jobb där ute för mig. Nånstans. *ler*
Våran gamla dator har kraschat. Hann i sista sekund att göra klart rapporten för jobbet. Den dog typ mitt i men vi fick igång den  igen men nu på morgonen var det finito. Å jag som äntligen fick fonten Lucida handwriting av goa Annelie i går kväll. Nu är den borta. *snyft* Hann inte göra en säkerhetskopia. Måste be snällt om att få den igen i kväll.

I helgen har vi varit hemma och tagit det lugnt. Skulle egentligen ha vänner på middag i lördags men eftersom både jag och Martin var krassliga så har vi skjutit upp det till en annan helg.
Martin gjorde ändå en jättegod middag till oss i lördags. Pasta med en sås gjord på räkor, bacon och lök bl a. *mmmm* Den karln är verkligen en hejare i köket. *ler* Inte bara i köket utan även på andra områden, när jag var ut en sväng på dagen i går och  kom hem hade Martin badat och klippt Nova. Hon blev jättefin! När hon lagt sig på kvällen var det Martins tur att bli friserad. Han blev oxå jättefin. *s*
Önskar er alla en fin dag och en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Annelie

självklart får du Lucinda handwriting igen!:) Nu vet jag ju hur jag gör för att skicka den. Jobbigt att ni blivit sjuka. Jag har klarat mig bra i höst/vinter men nu går det magsjuka på jobbet....min värsta mardröm.... Nu ska jag och svettas på aerobicen! Kram

Postat av: Jessica Alba

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2009-10-21 @ 08:58:03
URL: http://jessica-alba.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback