Scrappa!!!

Har jag gjort i dag och det var så kul!! Mina scrapvänner Linnea och Annelie har varit här hela dagen och vi har förutom att scrappa ätit gott och nyttigt. Annelie hade med sig en kalorisnål men mycket god kaka. Jag bjöd på sallad till lunch och färsk fiberpasta med tonfisksås  til middag. *mums*

Gjorde en dubbel lo, en sida i kalendern, ett bokomslag samt påbörjade en dubbel lo till. Förstår inte varför jag nödvändigtvis måste ta så många bilder varje fototillfälle. *s*

Här ser ni tjejerna in action:
96028-171
Vi fick faktiskt plats 3 st vid mitt skrivbord. *trevligt*
Det här måste vi göra om snart tjejer!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack så jätte mycket för en himla trevlig dag!
Fick så mycket idéer av dig, du är så duktig!
Kram på dig vännen!

Postat av: Housebattlestargalactica

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

Postat av: Jonahfrida

This site is professional and to the point.

2008-09-22 @ 13:05:36
URL: http://jonahfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback