Måste ju bara berätta...

...att vi har fått tillbaka ena datorn men nätverkskortet krånglar. *suck* Sitter hos svärföräldrarna igen.
...att vi är friska och glada.
...att jag fått min födelsedagspresent i förskott från min älskade Martin. En härligt stor och jättefin crop in style väska!! Så nu har jag nått att frakta mina grejer i till kurser och scrapträffar. *superduperglad*
...11 anmälda till nybörjarkurs i scrapbooking!! Kommer hålla kurser både ons och tors.  *ännu mera glad*
...att Nova sov själv hos farmor och farfar mellan lörd och sönd så jag och Martin var ute på tumanhand. Vi for runt och kikade på laptops fast vi kunde ju inte bestämma oss som vanligt. På kvällen for vi på bio och det var så mysigt. Bara vi två. *ler* Sov jättebra gjorde jag oxå trots att Nova var borta. Vi fick en härlig sovmorgon och sen for vi ut till byn för att hämta Nova som ju inte alls hade saknat oss. *s*
...att jag scrappat ännu mera. Är inne i värsta inspirationsruschen just nu. Tänker lo´s och scrap hela tiden. Gjorde 2 lo´s i går som jag blev nöjd med. Lägger ut dom här sen.
...att jag blivit intervjuad av Ulrika  för en liten artikel om oroliga föräldrar i Aftonbladet. Kommer i tidningen nästa lördag under familjesidan.
...att jag ska på casting på lördag. *asg* Japp, nu ska jag bli filmstjärna.
...att jag fyndat en jättefin jacka på Sisters samt handlat skitsnygga kläder på Lindex för presentkortet jag fick av Martin i julklapp.
...att jag varit på kulturens hus 2 gånger och ska dit även i morgon. I söndags var jag och svärmor på lite shopping i stan först och vi åt middag innan vi gick på konsert med Stefan Gunnarsson och luleå orkesterförening. Mycket bra och härlig klassisk musik och lite sång!! I måndags gick vi (jag och svärmor samt hennes granne Gustin) på Still standing orchestra vs Cara. Väldigt bra tryck och underbar musik!! På torsdag ska jag och svärfar gå på flygelinvigning. *längtar*
...att dagarna är längre och ljusare och livet är underbart!

Kommentarer
Postat av: anna

ååå vilket positivt inlägg!!! blir glad av att låsa det :)
annat är det "inne hos mig"

Postat av: Murjäkk

Ååååh, casting! VAD KUUUL! Kul att se att ni har det bra! KRAM

2007-01-31 @ 18:42:59
URL: http://murjack.webblogg.se
Postat av: EmmaP

Vad mycket trevligt du har för dig! Har hunnit vara på lajmscrap 2 ggr, första gången var jag så snål så jag fick fara dit igen å handla mer :) jobbar söndan träffen är så jag kommer nog inte vara med. kram!

2007-02-01 @ 19:42:21
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Nu har jag också skaffat mig en blogg, tro det eller ej.

Ha det gött!

Kram

2007-02-02 @ 12:04:46
URL: http://www.angelsfallfirst.blogg.se
Postat av: Jeanette

Hehe, trodde verkligen inte detta var min grej heller men så fel man kan ha. Hoppas också vi kan ta en fika eller hitta på något annat fram igenom. Skulle vara trevligt.

Och nej, det är inte N och F jag menar som skrikiga ungar, mer ungar på stan som inte får som de vill. Ja, du vet vad jag menar.

Kram på er

2007-02-02 @ 12:59:47
URL: http://www.angelfallfirst.blogg.se
Postat av: Murjäkk

Vilken film? KRAMIS

2007-02-02 @ 18:15:52
URL: http://murjack.webblogg.se
Postat av: Murjäkk

Om d e pingpong-kingen så var det ju det jag visade dig! :) Bad Frida ringa dig! Hoppas att d blir en roll! KUUUUL! Let me know!

2007-02-02 @ 19:31:51
URL: http://murjack.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback