2007

Då var det ett nytt år. Det är ju iofs den tredje i dag men jag har inte hunnit skriva nåt tidigare.
Nyårsafton tillbringade vi hos goda vänner i sunderbyn. Mycket god mat och mycket skratt. Trevligt!
Är förhoppningsvis på väg att dra ner en till i scrapträsket. *hehe*

Min förkylning är äntligen bättre. Nova och Martin har klarat sig helt vilket känns bra. Dom har varit tillräckligt förkylda under hösten.

I morgon ska jag och Nova åka till stan och strosa runt lite. Tänkte gå till stadsparken bl a.

Tja, dagarna efter nyår har varit lugna så jag har inte så mycket mer än så här att berätta. *ler*

Kommentarer
Postat av: anna

God fortsättning :)

Postat av: Jenny

Hej hej..
Gott nytt år..Ursäkta att de tagit så länge att svara...Har haft mycket för oss..*varit sjuka och så...*

Wilma har äntligen frisknat till..får hoppas att det håller i sig ett tag nu. Kanske kan ses någon dag..

Kram Jenny

2007-01-04 @ 23:46:44
URL: http://loverose.webblogg.se
Postat av: Elin

Tack för kommentaren i min blogg! God fortsättning! :)
Det där med att scrappa Carola låter som en underbar idé! Det e ju verkligen ett kul minne att bevara med sina idoler! Hojta till om du gör det!
Ha en underbar helg!
//Elin

2007-01-06 @ 22:27:23
URL: http://hommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback