Sista veckan!

Nu börjar sista veckan innan julledigheten. Ser så fram emot att få vara ledig med Nova och Martin och få ladda batterierna lite. I dag ska jag posta julkorten, jo jag vet att jag är sent ute men ska man göra 37 julkort så tar det tid. Jag och Nova satt hela förmiddagen i går och på kvällen och gjorde julkort. Var och shoppade de sista klapparna som oxå ska skickas söderut. Hoppas alla hinner få dom före jul.

I fredags var jag på julfest med jobbet. Vi var på teknikens hus och det var himla trevligt och kvällen tog slut alldeles för fort. Jag har så härliga kollegor och vi har det så kul tillsammans.

Nu ska jag ta mig en god kopp kaffe i lugn och ro innan jag ska fara till affären och posta brev och paket.

Kommentarer
Postat av: Murjäkk

Åhå, på T.H. Var det roligt? Nöjda? Skönt med jullov snart. Är M ledig på mellandagarna? Hoppas ni har det bra! KRAM

2007-12-20 @ 13:02:54
Postat av: Emma

HAr inte den blekaste om hur jag hamnade på din blogg, men du måste jobba där jag jobbade förut, SalusAnsvar på Porsön? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback