Söndag igen!?

Vad händer med tiden? Den bara rusar ju! Blir tokig på det här snart. Tycker inte att jag hinner med nånting av det jag vill göra. Det säger bara schwooop så är ju helgen slut! *ångest*
Nåväl, slutgnällt för i dag.

Skrivaren funkar finfint och regeringen håller med. *s* Vi har hunnit med en sväng på stan, cyklat, hälsat på goda vänner, åkt båt och cyklat lite till. Ändå hann vi inte allt som vi tänkt. Better luck next weekend.

Nova är världens mest underbara unge. Hon kommer och ger mig en kram titt som tätt och säger, mamma jag älskar dig, flera gånger om dagen. Säger samma sak till pappa oxå förstås och det ömma modershjärtat smälter, som alltid.

Kommentarer
Postat av: Annika W

Hej Anna! Jag hittade hit genom Carinas blogg, vad mycket fint du gör, och vilken härlig båt! Och tänk att jag var i Lule förra helgen, på Mjölkudden minsann hos min kompis som flyttade upp från Uppland för 16-17 år sedan! Nästa gång får vi scrappa! Ha det gott, jag kommer säkert tillbaka!

Postat av: Eivor/Ejja

Håller med om att tiden bara springer iväg, hoppas jag någongång hinner med också.
Sååå roligt att skrivaren funkar, vår har pajat helt, kan inte ens skriva ut texter*sur*.
Synd att vi inte sågs i lördags, det var så trevligt.
Kram

2007-08-20 @ 20:33:06
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Gullefjun

Så underbart att få höra dom orden av sitt barn :)
Ha en bra dag.
:D

2007-08-21 @ 06:10:15
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Blommig

Hon e för go eran dotter!
Håller med om att helgerna bara swischar förbi. Typiskt. Är så avis på din skrivare, vill också ha en ny men min regering är hård motståndare till bläckstråler skrivare... Men jag kämpar på med övertalnings processen *hihi*

2007-08-21 @ 06:18:14
URL: http://Shipp.webblog.se
Postat av: Carina

Ha en riktigt trevlig helg! Snart är det träff, ska bli roligt :-)
kram

2007-08-24 @ 21:09:04
URL: http://carinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback