Lugn och ro...

Fredag kväll och det är lugnt och skönt. Veckan har varit hektisk. Sorry Agnes, jag vet att jag borde blogga oftare. *s* Martin har börjat jobba igen och Nova har börjat dagis så nu är det verkligen vardag igen med sina ups and downs. *ler* Gruvat mig för att Nova skulle bli ledsen när jag lämnat henne på dagis men det har gått bra. En liten protest i måndags men annars har det gått som smort vilket känns otroligt skönt med tanke på mitt oroliga modershjärta. Jobbet har gått lite motigt men så är det, ena veckan bra och nästa mindre bra.

Går och drömmer om en ny mobiltelefon och en ny skrivare. Martin har en ny mobil nu eftersom hans gamla var så dålig och då vill ju jag oxå ha en. Men den mobilen jag vill ha kostar ju *hrmmm* lite mer....
Min skrivare är oxå kass. Funkar fint på vanliga papper men fotona man skrier ut blir INTE bra. *usch* Kikat lite på en canon pixma 4300i och 6700i eller vad dom nu heter. Far nog till stan i morgon och kikar lite mer. Vill ju så gärna kunna skriva ut foton när jag känner för att scrappa en viss bild, och att sen kunna skriva ut dom i vilken storlek man vill vore ju toppen! Hoppas bara regeringen håller med. *ler*

Tja, det var väl allt för denna gång. Trevlig helg folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback