Jag tog ett beslut!

Köpte mig en ny skrivare i dag. Förvarnade regeringen förstås att jag ville ha en ny skrivare men jag hade nog inte tänkt köpa den i dag. For på storheden för att köpa dammsugarpåsar och kom hem med det OCH en canon pixma iP6700D....*ooops* Så kan det gå när man kommer till en duktig säljare och man är trött på att alltid vänta till sen.
Har nu installerat den och skrivit ut 2 prover. En på original matt fotopapper från canon och en på pirat glossy foto papper. Utskriften på canons egna papper blev mycket bättre. Färgerna var starkare och kontrasterna bättre på originalpapperet. Så nu vet ni det. Always buy the real thing! *ler*
Regeringens kommentar på det hela lämnar vi oskrivet. :/


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh vad roligt! Får man fråga vad den gick på..är dags att inskaffa en skrivare här oxå..får se när det blir av. Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!

Postat av: Carina

Kul med ny skrivare :-) Precis vad vi skulle behöva, det går inte att skriva ut bilder på våran. Nu måste jag kika runt lite ;-)
Ha en fortsatt trevlig helg!
kram

2007-08-19 @ 05:47:33
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Blommig

Åååå så avis jag blir nu! Vill också ha en ny skrivare! Det kommer stå överst på min önskelista av tomten!
Ha det så bra kram
Annelie

2007-08-19 @ 10:38:19
URL: http://Shipp.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback