Nedräkningen har börjat...

...för om 2 dagar och några timmar så är det dags för scrapträff. Vi ska fixa och greja i lokalen på fredag kväll så att allt är klart när 30 tjejer kommer på lördag morgon. *ler*
Det ska bli så otroligt skoj att få träffa alla och att få scrappa i 2 dygn!! Känns underbart! Har massor med projekt på gång i huvet och vi har även en stor nyhet att avslöja under träffen...*hehe*

I dag ska jag städa för i morgon börjar jag tidigare på jobbet så då hinner jag inte. Allt ska vara rent och nytvättat inför helgen så jag slipper ha dåligt samvete för att Martin ska behöva göra allt när jag är borta.

Frågade Nova i morse om jag fick städa hennes rum och det fick jag men jag får inte dammsuga där inne. Av nån anledning så tror hon att jag ska dammsuga upp hennes grejer. *visslar och tittar i taket* (det hände visst en gång att några pärlor försvann in i dammsugaren och oj, för en katastrof)

För övrigt så skiner solen och allt känns toppen.

Kommentarer
Postat av: Pippi

Hej!
Satt o surfa runt på olika bloggar, fast jag egentligen skulle göra nått helt annat o hamna av en slump på denna.... eller var de ödet kanske?
Måste bara förs få säga vilken fin blogg du har. För de andra så föll jag pladdask för erat pyssel. Blev ju hur pysselsjuk som hellst nu. Ser ut att vara superkul. Kan knappt låta bli från att åka till en Skrappiz-butik nu med en gång...
Sen undrar jag vars det går att fått tag på Crop in Style XXL wheeled tote väskan du hade ett inlägg om 070319? För nått i den stilen ser ut att vara bra att ha om man blir skrappz-frälst.
Hoppas på svar från en skrappz-sjuk Norrländaka...
Ha det underbart!
MVH Pippi =P

Postat av: Marja

Det blir så kul!!!! Jag kan inte vänta. Vi ses på lördag då!!!

MVH. Marja

2007-04-18 @ 17:38:06
Postat av: Hanna Johansson

Låter underbart med två dagar scapbooking! Hoppas ni får kul! (kan ju inte bli tråkigt i alla fall ;) Undrar vad det är för stor nyhet du ska avslöja?! (nyfiken)
Kram Hanna

2007-04-18 @ 20:26:39
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Annelie

Oj vad kul vi kommer ha det i helgen! Jag är taggad till tusen!
Ledsen att jag bor så långt bort annars hade jag gärna hjälpt till på fredag kväll!
Massor av kramar till dej min vän!

2007-04-18 @ 20:55:43
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: malin

Hej, jag hittade hit via Annas sida, och får en känsla av att du bor uppe i norr, stämmer det? Var är det ni har scrapp-träffarna? Skulle vara sååå kul att vara med någon gång!

2007-04-19 @ 10:09:37
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Pippi

De var första gången jag upptäkte begreppet skrapping o vad det innebär här på din sida igår. Smyger alltid in på panduro och liknande när man är på köpcentrum för att införskaffa en massa annat nödvändigt... Men gubben listar på nått sätt alltid ut vars jag tagit vägen och blir alltid ertappad när jag står o pillar på allt i alla hyllor och drömmer mig bort. Är barnsligt förtjust i att pyssla. Har länge stöpt ljus i olika formar, färger och modeller. Målade även gipsmasker man jöt själv när jag var yngre. O när jag var riktigt liten var jag alltid sist att lämna bordet när det var julpyssel-time. Sen gillar jag som sakt att fota. Så med de intresset o skrapping.... ja det skulle inte kunna bli bättre än så.
Ska kika om det finns nått liknande din väska här nere. Skulle bli lite förvånad om det inte fanns. Annars får jag en riktigt bra anledning att resa upp till mina hemtrakter i o för sig. ;P
Jag får tacka för tipset och önskar er en riktigt lyckad och trevlig helg i helgen.
MVH Pippi =P

2007-04-19 @ 12:04:38
URL: http://pippilottas.webblogg.se
Postat av: anna

låter som att helgen kommer att bli toppen!
ha det gott, kram

2007-04-19 @ 18:15:37
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: Linnea

Hej vännen. Längtar såååå mycket till helgen! Det kommer att bli jätteroligt!
Bara 1½ dygn kvar *räknar ner*
Kram

2007-04-19 @ 21:03:53
Postat av: Anna

Vad kul med scrapping. Det är sånt där jag sneglat på i ett par år, men jag kommer liksom aldrig till skott. Blir så arg på mig själv!!! Köper ibland nån liten grej till start, men det blir aldrig något. Ska läsa mer i din blogg och se om inspirationen kommer på riktigt, jag är ju rätt pysslig av mig annars...
Ha det gott!

2007-04-20 @ 15:39:51
URL: http://grundstrom.webblogg.se
Postat av: Annelie

Du är utmanad i min blogg

2007-04-22 @ 20:46:01
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

TACK för en jätte bra ordnad träff! Sååååå kul att träffas, hoppas vi ses snart igen.

Kram Eivor

2007-04-22 @ 21:02:57
Postat av: Jenny

Var trevligt att komma förbi och kika lite påp scrappträffen. Synd att man inte kunde vara med, tyckte att det såg jätte trevligt ut. Men jag fick ju fyndat lite i alla fall..:-)

Kram

2007-04-23 @ 11:34:49
URL: http://loverose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback