Skickade 2 kort i går...

...till 2 vänner i norge varav den ena är min goa moster och jag glömde hennes födelsedag! *ångest*
Bättre sent än aldrig är ju ett bra ordspråk. Så här blev kortet i allafall.
96028-66
Så lei meg betyder ungefär är så ledsen. (för att jag glömde din födelsedag)
Skickade med en härlig chokladkaka som plåster på såren.

Det andra kortet skickade jag till min vänninas man som fyllde år i måndags.
96028-67
Den här gången skyller jag på förkylningen. Hade ingen ork till att göra nåt tidigare. Bättre sent än aldrig är ett bra ordspråk även denna gång. (Förhoppningsvis är han på älgjakt och skulle inte fått det förrän till helgen i allafall.) *ler*



Kommentarer
Postat av: Camilla

Å vilken finfint kort! Då gör det ingenting om det kommer lite sent! :)

Ser oxå fram emot shoppingkväll imonn med min kära granne! Betalade just bort räkningarna (lämnade dock kvar de två största till Tommy *s*)så man vet hur mycket man kan slösa imonn *haha*

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback