Raggat jobb...

...stort sett hela dagen i dag. Martin följde Nova till dagis och for sen på sitt jobb. Jag hade skrivit ett litet personligt brev som jag skrev ut i flera exemplar och sen begav jag mig ut på stan. Frågade i både pyssel, kläd, inredning och slutligen mataffärer. Det lät positivt på flera ställen men har inte fått nåt konkret ännu. Vi får väl se vad som sker. Ska ut igen i morgon och fråga vidare.

Nova stortrivs på dags och ville inte följa med hem. Nej, mamma gå sa hon när jag kom i dag. :)
Det är tur att hon trivs. Tur för mammas nerver om inte annat. :)

En mycket trevlig sak hände i dag. Jag ska vara modell i en modevisning nästa vecka på sisters i luleå!  *sträcker stolt på ryggen* Jag anmälde mig i våras och hade mer eller mindre glömt bort det hela när dom ringde i dag och sa att jag blivt uttagen tillsammans med 4 andra tjejer för att visa höstens mode. Vi kommer att bli stylade med frisyr, make up och kläder. Det bästa av allt är att jag får behålla kläderna! Det hela kommer att ske samma dag som kursen startar, dvs den torsdagen den 28 september. Modevisningen är slut vid 17.30 och kursen startar 18.30 så jag ska nog hinna i tid. Chockerar väl kursdeltagarna när jag kommer in där helt uppstylad och sminkad. *skratt* 
Det känns så otroligt kul att nåt sånt här händer lilla mig. Jag har gått omkring som på moln hela eftermiddagen. *glad*

Kommentarer
Postat av: Gunilla.F

Lycka till med jobbletandet Anna, hoppas du snart får napp.

Men du... vad roligt med modevisningen nästa vecka! Hoppas att det tas mycket bilder. :)

2006-09-19 @ 08:27:36
Postat av: Annelie

Hej! Hoppas du hittar nått jobb!
Jag hade extra jobb på rusta när jag pluggade i Lule. Där behövde de jämt folk så du kan prova där om du kan ta dig till storheden.

Wow va kul att bli stylad och makead. Du kommer ju vara ursnygg när vi ska scrappa. Måste kanske ta med en kam så jag inte har håret på ända när jag kommer dit direkt efter jobbet:)
Ska bli så kul att kursen börjar snart. Är det många anmälda?
Ha det bra!
/Annelie

Postat av: Annelie

Är det Ok om jag länkar till din blogg på min blogg?

2006-09-21 @ 16:48:05
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Amandusdaniela

It is the coolest site,keep so!

2008-10-27 @ 11:42:43
URL: http://www.enequist.dk/amandusdaniela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback