Har blivit utmanad!

Milla har utmanat mig i sin blogg så jag får väl anta den då men jag gillar inte heller frågorna! :(

Nämn tre saker du gillar med ditt ansikte:
1. Min ögon, stora och blå
2. Min mun, gillar att dom är fylliga
3. Skulle vara hyn då, har inget eksem längre.

Nämn tre saker du gillar med din kropp:
1. Mitt hår, långt och självlockigt.
2. Min längd, fast det är bara bra i bland att vara lång, oftast känner man sig bara klumpig 
3. Min mage/midja, när jag står upp alltså, då är den platt och fin.

Nu går vi in på insidan..
Nämn tre saker du gillar med dig själv:
1. Nu gäller det att tänka efter....hrmm....jag är en bra mamma.
2. Jag kan faktiskt scrappa! (om än jag tvivlar ibland)
3. Jag är jävligt bra i......!!

Hehe....det sista får ni gissa själv.

Att det ska vara så svårt att se bra saker hos sig själv.

Jag utmanar härmed Emma, Hanna och Annelie! :)

Kommentarer
Postat av: anna

Hej Anna! Anna heter jag me :)
Jag vill bara lämna ett spår efter mig så du vet att jag läser här ibland... -hoppas det är OK!
Jag känner Milla sen gymnasietiden i Haparanda...
MÅSTE bara säga att DU har en jättefin blogg & skriver underhållande.
mvh/ Anna :)

Postat av: Annelie

Kul att bli utmanad. Det var verkligen en utmaning svårt att komma på saker som är bra om en själv. Lättare att klanka ner på sig själv framför allt utseendet!:) Tack för utmaningen

2006-09-15 @ 17:01:51
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Camilla

Vilken gullig kommentar du skrev i Annas blogg! Du e´toppen! *KRAM*

/milla

2006-09-15 @ 19:36:01
URL: http://mammamilla.blogg.se/
Postat av: Moma

Hej Anna!
Vilken fin blog du har! Jag gillar både färgerna och det stilrena upplägget. Och så har du en så söt tjej med ett vackert namn. Hon måste vara lite yngre än min Isabel som är 2 år och 3 månader.

Såg ditt inlägg i mina skisser och jag blir så glad att du gillar dem, hoppas de kan inspirera till något för det är ju därför jag gör dem. Du får supergärna länka till mig så klart! Det blir jag så glad för.

Hoppas se dina alster snart.
/Monika

2006-09-16 @ 22:45:36
URL: http://monma.blogspot.com/
Postat av: Hanna Johansson

Nu har jag svarat på frågorna! Tack för utmaningen! Har inte hunnit svara förren nu...
Kram Hanna

2006-09-17 @ 18:19:51
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: EmmaP

Hallå!

Nu har jag svarat på frågorna, tack för att du får en att tänka på de positiva sakerna! Å så har jag lagt ut en bild på tomtarna jag proatade om igår :)
Kram

2006-09-21 @ 10:12:21
URL: http://emmper-2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback