Nu rör det på sig...

...ang min scrapkurs. Har skjutit upp den ännu en vecka pga för få anmälda. Började nästan ge upp hoppet när en klok själ föreslog att jag skulle lägga ut en tråd på familjeliv.se. Sagt och gjort. Har fått 3 förfrågningar i dag och det ser hoppfullt ut. En av tjejerna ville gå efter nyår så förhoppningsvis kan jag hålla en till kurs då. *håller tummarna* Har även lagt ut tråd på pyssel.net.
Skickade mail til tidningarna oxå men där har jag inte fått nån respons. Ska maila igen. Jag VILL ju hålla kurs och lära ut allt jag kan så att flera vill hålla på med denna underbara hobby.

För övrigt så har jag lagt ut en massa grejer på blocket. Vagnen, sängen, kläder, böcker, badbalja, hoppgunga etc etc. Fått 2 böcker sålda so far. Får se hur det går vidare.

Hade tänkt gå ut och gå i kväll för att därefter hårdträna mage och rumpa men det gick inte så bra. La Nova strax efter 20 och hon somnade men så kom Martin hem och då vaknade hon. Sen tog det över en timme att somna om och naturligtvis somnade jag med. Så nu sitter man här halvseg och dann.

I morgon är det fredag och farfar ska komma och äta lunch med mig och Nova. Han har varit i stockholm i flera veckor och Nova har saknat honom jättemycket. Det är fafa hit och fafa dit.
På måndag åker han och farmor på semester till Italien. En viss person vill rymma från 60 års kalaset.
HA, vänta du bara....*hehehe*
På måndag kommer även mormor äntligen hit. Det ska bli så skoj att få rå om mamsen lite.

Kommentarer
Postat av: deleine

Va kul att din kurd kanske blir av, själv vågar jag mig inte in på det där, för dyr hobby för mig =O)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback