Kursdags!

I dag är det äntligen dags för min kurs i scrapbooking. Börjar bli lite nervös. Tänk om deltagarna inte blir nöjd? Tänk om jag kan för lite? Å sen till den stora frågan om vad jag ska ta med mig. Har börjat packa lite och det är svårt. Ska jag dra med mig allt eller? Hur långt hinner jag i kväll med att berätta och visa. Det vore ju dumt att ta med sig för mycket men samtidigt dumt att ta med sig för lite. *funderar så det knakar*
Nåväl, det blir vad det blir.

Hoppas bara Nova är pigg och glad i dag. Hon var hemma från dagis i går för att hon hade ont i magen. Hon har haft det till och från ett tag och vi har trott att det berott på potträningen. Att hon håller sig för länge. Vi for till doktorn och han trodde oxå det men att det även kunde bero på laktos. Vi ska på barnmottagningen och ta prover sen.

Nej, nu måste jag återgå till packandet. Wish me luck! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Lycka till!! :) Vad tråkigt att Nova har ont i magen. Hoppas att det inte är någon allergi...
Kram!

2006-10-12 @ 16:52:46
Postat av: Camilla

Å lycka till! Det kommer att gå finfint! Du är så duktig!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback