Bebbarnas nya kläder!

I fredags fick Nova ett paket på posten av min moster Ida från Norge. Paketet bestod av jättefina stickade dockkläder. Det var en klänning, body, jacka, hatt mm. Och i går när Nova mormor kom så hade hon med sig en hel påse til från min moster Ida med dockkläder. Vi satte oss genast ner på golvet och Nova plockade fram alla sina dockor och vi klädde på. Moster Ida har verkligen legat i och stickat så otroligt mycket fint!! Nova blev jätteglad och när alla dockorna var påklädda så satte vi dom i pinnsoffan för fotgrafering.
96028-79
Mormor hjälper till...
96028-78
Jag kan...
96028-77
Jag och mina bebbar!
96028-76


Kommentarer
Postat av: deleine

SÅ sött... Men va mycke dockor hon har....... Är det ett sådant berg av dockor som väntar mig när S blir större???? Pojkarna ville bara ha dockor tills dom fick en... då var det inge kul nå mer, så nå berg av dockor har det aldrig blivit för dom.

Postat av: Gunilla.F

:) Såå charmig o söt hon är bland alla sina dockor. Hon har verkligen väldigt många dockor. ;)

2006-10-10 @ 18:46:22
Postat av: Camilla

Sista bilden är störtskön ;)

Kram!

2006-10-10 @ 22:35:37
URL: http://mammamilla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej hej! :-D

Nu har jag varit in och kikat lite..Vilka fina bilder du har..*tycka* Förstår att det känns ovant med en till Nova.. är ju inte så jätte vanligt namn ändå..:-D

Nu har vi blivit frisk hela bunten, känns skönt att kunna hitta på saker som vanligt och inte bara vara inne hela dagarna..

Det låter väl trevligt tycker jag men hoppar gärna över fikat, jag har en hel del kilon att bli av med sen graviditeten..*jobbar med det* Men att träffas är ju alltid roligt! :-D

Kram Jenny

2006-10-11 @ 23:15:18
URL: http://loverose.webblogg.se
Postat av: Lokeadriana

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-11-27 @ 14:06:52
URL: http://lokeadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback