Ångest!

iiiii, jag har sålt våran fiiiina vagn i dag och jag praktiskt taget gav bort den. Jag begärde 2000 men gick till slut med på 1900 kr. Sett på blocket att andra tagit 2500 för sina 03:or men jag tänkte att om jag gå ner lite så får jag den fortare såld. Och det fick jag. Men Nova blev ledsen så det kändes så dumt. Dessutom så såg jag att pappan stod ute och rökte! *morr* Ska våran fina vagn bli inpyrd med äcklig rök? Usch och fy!
Men, det var för sent att ångra sig då. Tänker döva mitt dåliga samvete med att köpa en ny sittvagn till Nova. Inget begagnat här inte.


Kommentarer
Postat av: deleine

ååå farväl till gamla vagnen men tääänk va trevligt att få köpa en NY!!!!
Alltid trevligt att få köpa nytt *ler*
Vi köpte ny vagn i somras, är inte helt nöjd emd den men kommer säkert vänja mig, det var B som ville ha en sån där tre-hjulig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback