Lugn och ro...

...råder här hemma just nu. Kalaset är över och vi har firat Nova i dagarna 5(!). Många paket, mycket fika och tårta har det blivit. Ska det firas så ska det firas. Nova verkar då jättenöjd och har lekt hela tiden med sina nya leksaker. Nu är det bara att ladda inför jul. Var å kikade på julklappar till Martin i dag. *hehe*

Det går vattkoppor här i grannskapet och på dagis så vi väntar oss att se prickar på Nova när som helst men än så länge är det lugnt. *drar en lättnadens suck*

Nu ska jag gå och mysa med min älskling framför tv:n. Snart dags för prison break.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Här har vi prickar så det räcker å blir över ;) Inatt verkar de sova bättre, ingen av dem har vakat en enda gång ännu. Igår hade de knappt somnat vid den här tidpunkten. Men snart är det över!

Kram Milla

Postat av: Annelie

Hej!
Va bra att kalasandet har gått bra och att lilltösen är nöjd:)
Inge härligt med vattkoppor. Hoppas ni slipper men det är iofs bra att ha haft det när man är liten.
Jag scrappade en hel del i helgen. Har nästan gjort klart en julklapp nu. Ska börja på en till i helgen tänkte jag. Vet ej om jag ska på scrapträffen jag heller. Har inte bestämt mej. Behöver inte dit för att handla nått i alla fall. Har gjort en beställning från nätet...:) Kunde inte hålla mig. Så jag hoppas få paket före helgen. Ha det så bra så hörs vi!
Kram

2006-11-28 @ 06:11:00
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Annie

Hoppas att det är ok att jag valde att behålla "dina" färger på min blogg :)
Väntar med spänning på en massa scrap-papper som jag beställt, det var så länge sedan att jag inte minns hur de såg ut. Kanske ligger o väntar där hemma ikväll!

2006-11-28 @ 11:45:42
URL: http://solovely.blogg.se
Postat av: EmmaP

Hej! Skönt att höra att det gått bra ihelgen! Jag har ju ingen go-unge att ta hand om så jag har ju all tid i världen till att baka pepparkaksdeg :) Baka du dina pepparkakor från köpe-deg å krama Nova en extra gång i stället!

2006-11-29 @ 09:06:30
URL: http://emmper-2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback