Fick ett mail...

...av min fina vän Kamilla häromdagen och jag tyckte det var roliga frågor så jag svarar på dom här.

Fyra saker om mig - Saker som du kanske eller kanske inte vet om mig.

A) Fyra jobb som jag haft:

1. Servitör
2. Receptionist
3. Guide
4. Lokalvårdare

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Du har mail (det var ju så vi möttes, min Martin och jag) 
2. Dirty dancing
3. Sömnlös i seattle
4. Medan du sov

C) Fyra ställen jag har bott på

1. Falun
2. Grycksbo
3. Lillehammer
4. Trysil

D) Fyra TV-program jag fastnar att titta på:

1. Desperate housewifes
2. Gilmore girls
3. Lost
4. Prison break (listan kan göras längre....)

E) Fyra platser jag har semestrat på:

1. Stockholm
2. Gran Canaria
3. Halmstad
4. Luleå

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:

1.
www.scrappiz.se
2. www.yahoo.no
3. www.swescrapbook.blogg.se
4. www.hemnet.se

G) Fyra favorit-maträtter:

1. Mammas kjöttkaker med surkål
2. Mammas fiskbullar
3. Allt som är grillat när vi är på familjemiddag sommartid i sunderbyn
4. Kyckling i currysås (när jag är på kinarestaurang)

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
 
1. Nånstans i USA på den största scrapaffär någonsin!!!
2. Stranden i puerto rico
3. Hos mamma i norge
4. Hos pappa i grycksbo
 
I) Fyra vänner jag tror kommer svara:

1. Milla
2. Annelie
3. Jessie
4. Alla andra som känner sig intresserade och tycker att det vore kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback