Älgar och renar...

...har jag sett flera av på min lilla resa.
96028-124
Har fått ett jobb, bara för denna vecka men ändå, som merchandiser. Tänkte att det blir ju skoj, resa runt lite och träffa folk och prova nåt nytt. Det var roligt i 1 dag. Sen blev det tråkigt. Jag var jättetrött i går eftersom Nova sov dåligt natten innan och när jag kom fram till gällivare så ville jag bara hem. Åt middag på hotellet och gick sen upp på rummet. Tog en dusch och la mig på sängen framför tv:n. Läste lite och kikade på från slott till koja. Orkade inte titta så mycket mer än det innan jag somnade. Vaknade 7.20. Gick ner och åt av ett snålt frukostbord. Hotellet var en gammal skola. Kändes som om man bodde på en gammaldags kostskola typ. Trevlig personal men inte värt 1000 kr/natten. Tur att jag slapp betala själv. ;)

For sen vidare mot överkalix. Så här såg det ut i 13 mil, typ.
96028-126
Skog, skog å nämen titta, mera skoooog. Tur att vägarna var fina och att man hade bra musik i bilen. :)
Efter överkalix var det kalix tur å sen hem ljuva hem. Skriva rapporter och sen var jag klar för denna dag.
Nu ska jag ta en lång varm dusch och sen kika på tv innan jag går och hoppas få sova hela natten. I morgon bär det av mot arvidsjaur, älvsbyn och boden. *jippi* Not!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan...

Tack så mycket! :-)

Jo, det blir väldigt trist att sitta hemma hela dagarna.

Låter ju trevligt! Vi tittar gärna förbi nästa vecka..vilken dag passar dig bäst?

Kram

Postat av: Gunilla.F

Ja, inte såg vägen så inspirerande ut direkt..... :( Hoppas att resten av veckan går fort för dig. Kör försiktigt! ;)

2006-11-16 @ 10:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback