Grått och trist...

Det är första advent i morgon och jag har inte det minsta gnutta julkänsla. Har hängt upp några stjärnor och en julgardin så att Nova får det lite mysigare. Själv tycker jag att vi kan lägga ner allt vad julen heter. Det är inge roligt längre. Jag har inga pengar, inget jobb och inte ens nån pysselinspiration. Var på ännu en intervju häromveckan men det sprack. Naturligtvis. Hur kunde jag tro nåt annat liksom? Börjar bli jävligt trött på att gå arbetslös medans andra får jobb serverade på silverfat. Vad är det för fel på mig? Känner mig så gammal och värdelös. Har försökt hålla modet uppe så gott det går men nu får det snart vara nog. Jag är less, less och åter less. BLÄHHH säger jag bara.
96028-143

Kommentarer
Postat av: Bella

Kom igen nu :) Inte är det något fel på dig heller!! Du är inte värdelös... Så det så! Har ni nå snö däruppe? Stoora Kramiizzaar från Bella

2006-12-02 @ 15:02:57
Postat av: Bella

Kom igen nu :) Inte är det något fel på dig heller!! Du är inte värdelös... Så det så! Har ni nå snö däruppe? Stoora Kramiizzaar från Bella

2006-12-02 @ 15:04:21
Postat av: Bella

Kom igen nu... Inte är det nå fel på dig. Jag är helt säker på att du kommer att få jobb snart. Hoppas att vi får lite snö nu. Då känns det mer som att det är jul snart!
Stoora Kramiizzzar Bella

2006-12-02 @ 15:09:23
Postat av: Anonym

Ooops!
Datorn har vist fått fnatt! :)

2006-12-02 @ 15:16:05
Postat av: Annelie

du har mail!
kram på dig

Postat av: Camilla

Men gumma då, tappa nu inte hoppet.
Håller dock med att du har lite väl mycket motvind på jobbfronten, jag trodde en så smart och kompetent tjej som du skulle få alla jobb du ville ha.
Sist när jag var på Tiimari gav jag lite vinkar om att scrapping har blivit så poppis och att de kanske borde ha någon som scrappar i deras affär så alla får se vad det är! Det verar vara måga som stod i deras hyllor och undrade vad man skulle använda alla grejjer till! Jag tipsade oxå om att jag minsann kände en tjej som hållit i kurs och som säkerligen skulle hjälpa dem ifall de behövde en scrappkunnig!! :) Hoppas de fattade piken!

Kram!

2006-12-02 @ 21:38:59
URL: http://mammamilla.blogg.se
Postat av: Maria

Åååh, vad trist att du känner så. Men det kommer snart något jobb, speciellt för en Anna! :) Nyårsfirande? Vad? Kramis!

2006-12-02 @ 23:47:25
URL: http://murjack.webblogg.se
Postat av: Erlendgrete

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-04-30 @ 12:44:01
URL: http://erlendgrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback