En fröjderfull jul...

Då var det över för denna gång. Vi kom hem i går och vi har haft det så bra. Julafton var dock ganska hektisk. Det var spralliga barn, paket hit och dit, rim här och där, otåliga barn, god mat, tomten, ännu mera paket, ännu mera rim, trött liten tjej och matta föräldrar. *s*
96028-166
Nova fick mycket fint i sina paket: Skidor, doktorväska, kläder, pussel, böcker, filt, spel, stol  o badkar till dockan, kortlek, smycken, cd, hårpynt m.m.
96028-16596028-168
Jag fick presentkort på lindex av min käre sambo så när vårnyheterna kommer ska jag dit och shoppa. *ler*
Filippa fick ett dockhus och så här glad blev hon för det:
96028-167

Tror att Novas favoritpaket var doktorväskan. Vi har fått turas om att vara sjuka och få bli omplåstrade av henne. Kläderna är en julklapp från kusin Filippa m.fam.
96028-169
Vad har ni för planer på nyårsafton? Vi ska äta middag med goda vänner vilket jag ser fram emot.
Håller som bäst på att förbereda mina nyårslöften för löften måste man väl ha? Hur gör ni?
God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina bilder från er jul! Sicken fin familjebild! :)

Vad gäller nyårsafton så tar vi det lugnt härhemma. Tar antingen pulkåkning på Ormberget ELLER lek på Leo´s lekland på dagen, sen go´middag, tomtebloss, läggning av barn och sen kvällsgott och mys för mamma & pappa.

Hoppas din förkylningen försvinner fort!

Kram från grannhuset

Postat av: Annelie

Ser ut som att ni har haft det bra i Jul.Vilken skiddrottning Nova ser ut som på sina nya skidor. Och fina kläder fick hon också! Kul med presentkort på Lindex, då får du dit och shoppa när vårnyheterna kommer!
Kanske vi ska träffas och scrappa eller fika nästa vecka någon gång?! Jag är så nyfiken på att se dina nya alster och så hade det varit riktigt kul att träffas! På nyår blir det att fara till svärföräldrarnas stuga utanför Pite med några kompisar och käka god mat och bada badbalja. Ser fram emot en lugn och skön nyårs helg! Gott nytt år min vän!

2006-12-28 @ 17:29:45
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Annelie

Förresten nyårslöften, klart jag ska avge ett nyårslöfte som jag verkligen ska försöka hålla i år. Löftet blir att leva sundare!:-) Kram

2006-12-28 @ 17:30:37
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: JENN

Nyårslöften ja.. hmm... *Håller på å slipar på dem* ;)

Har scrappat lite om du är nyfiken att kika in på bloggen ;)

God fortsättning o gott NYTT!
Kram Jenny

2006-12-29 @ 01:25:57
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: anna

Gott Nytt År på er me!! -kul att du kikat in :)

2006-12-30 @ 10:01:38
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback