Vilket väder!

Nu har vi haft knallblå himmel och strålande sol i över en vecka. Helt underbart!! Den här sommaren har verkligen varit härlig. Här kommer några bilder från ett somrigt luleå:

Vackra luleå

Flottningen

Häromdagen var jag och Nova till flottningen i sunderbyn och badade. Älven låg spegelblank och det var jättevarmt i vattnet. Underbart!

Nova badar

Martin och Nova läser leksakstidningen.

Nova och Martin i solstolen

Det går åt mycket glass på balkongen.

Nova och Martin på balkongen

Har fått låna Camillas kamera ett dygn för att testa hur hennes är. Planerar att köpa en ny själv så det är bra att få prova hur hennes är och den är verkligen jättebra! Blir jättefina kort!
Satt på golvet i köket hemma och tog massor med kort på Nova i olika färger och följande kort blev bäst tycker jag:

Nova och nappen

Underbara unge! Jag älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jo nog har du en söt unge allt!! Å jo, kameran e´toppen, tar fina bilder, fast med våra fina motiv är det svårt att misslyckas ;) Synd bara att motiver rör sig såväldans snabbt *haha*

Tjingeling!

Postat av: JENN

Åh vilken härligt "napp"-bild på din fina dotter!
;-)

2006-08-13 @ 22:58:35
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag tycker det bloggas lite dåligt nuförtiden *host* ;))

Måste du få låna kameran någon dag till för att få fart på bloggeriet kanske *haha* Ungarna är ju ändå på dgais om dagarna denna vecka, så nog får du låna om du vill!

Kram & gonatt

2006-08-15 @ 00:41:55
URL: http://mammamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback