Mammas blomsterflicka!

Mammas blomsterflicka!

Hej på er och välkommen till min blogg. Efter att ha funderat fram och tillbaka i ett halvår har jag nu bestämt mig för att börja blogga. Tycker det verkar vara ett roligt sätt att låta familj, vänner och bekanta följa med på vad som händer här hos oss. Min stora hobby är scrapbooking och på detta vis så kan jag lägga ut bilder på mina alster här i stället för på olika scrapsajter.

För att uppdatera er lite om vad som händer här just nu så kan jag berätta att Nova mår bra och växer så det knakar. Hon har mer eller mindre slutat sova middag så hon somnar vid 19.30 på kvällen och sover till ca 8.30 på morgonen. Vi håller på för fullt med potträning och det går lite upp och ner. Vissa dagar går det jättebra och andra dagar mindre bra. *ler* Kommer att lägga ut flera bilder på henne så att ni får se hur hon växer.

Hon har oxå börjat prata mera. Det kommer både 3 och 4 ordsmeningar. Så roligt att se henne utvecklas. Skulle vilja ha henne filmad hela tiden så man kunde gå tillbaka sen och se hur det var. Man glömmer så fort. Hon är nu 2 år och 8 månader och ska börja på dagis den 4 september.

Martin jobbar på som vanligt och jag har bara ett litet extraknäck. Funderar på att börja hålla kurser i scrapbooking. Har lyckats få några av mina grannar intresserade så jag får öva kurs på dom först. *ler*

Fotot ovan är taget av min granne Camilla. Tack till dig för att du inspirerat mig att börja blogga och tusen tack för all hjälp!

Här i vackra luleå skiner solen och det är jättevarmt så vi åker till stranden nu så det här är allt för den här gången. Ha det så bra!








Kommentarer
Postat av: Milla

Välkommen till bloggvärlden! Kul att se vad ni pysslar och sysslar med, även om jag har rätt bra koll på er från min baksida oxå *hehe*

Ser att du oxå fårr en större bild på Nova på första sidan, jag har ocå lyckats så långt, men jobbar ännu på hur bilden ska täcka hela fältet däruppe!

Kram grannen

Postat av: Sara

Vilket alldeles underbart foto!!! Och en fin blogg har du också skaffat!

Kram Sara

2006-08-03 @ 20:12:25
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Annika

Vilken söt tjej du har!

2006-08-03 @ 20:36:11
URL: http://blombergarna.se/wordpress
Postat av: Evy

Tack för senast, vännen!!Så kul att du är igång!!!Din sida blev jättefin!! jättefint foto på Nova!!!

Kram Evy

2006-08-03 @ 20:50:36
URL: http://evyspyssel.se
Postat av: Carola

Halloj Anna!!!

Vad kul att du också skaffat en blogg.
Vad söt lilla Nova är.
Hoppas att fler scrapträffar inplaneras i lule snart.

Ha de bra!

Kramiz

2006-08-03 @ 21:16:07
URL: http://www.frejsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback