Jag ska jobba i morgon!

Japp, i morgon ska jag på jobb. Dock bara 1 dag men det är ju ett jobb! *ler* Jag ska fara runt på några affärer och kolla priser för Ica sverige. Det ska bli intressant och kul och framförallt spännande att få göra nåt annorlunda. Man har varit hemma länge nu så det är nog dags att göra nåt annat.

Om två veckor börjar Nova på dagis. Måste erkänna att jag sliter lite med ångest. Ska jag bara lämna min lilla tjej där och helt främmande människor ska ta hand om henne?! Huvva!!
Nåväl, när hon väl är inskolad så ska jag försöka hitta ett jobb som varar mer än 1 dag. Frågan är vad det blir för nåt. Fortsättning följer....*ler*

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha det så bra på jobbet imorgon!

Postat av: Camilla

Det kommer att gå fintfint för Nova på dagis! Tror mest det är mamma som kommer att tycka det är småjobbigt mellan varven! Dagis är bra för barn och Nova kommer att älska det! Manne kommer att välkommna henne med öppen famn den 4 sept! :)

Kram Milla

2006-08-22 @ 20:35:16
URL: http://mammamilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jopps, jag jobbade idag. Tänkte svara tillbax på ditt sms, men jag hade 0kr på min telefon ;(
Jobbade 9-13, å nu har jag fixa gigantiska högar med pappersskit...a-kassan och arbetsförmedligen är gräsliga att ha att göra med...

Nu ska rallykidsen hämtas från dagis

2006-08-28 @ 14:19:51
URL: http://mammamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback