Gjorde 2 lo`s i går...

som jag blev väldigt nöjd med:

Martin
Den första lo jag gjort med bara Martin. Han är ju lite macho den karln så det går ju inte att sätta dit en massa blommor och sånt tjafs. *ler* Försökte göra den lite tuffare med rivna kanter, chalks, skruvbrads etc etc. Papperen är crate paper, my memories, KMA city scapes, bazzill. Texten är från sången En sån karl. 

kusiner
Den andra lo är på Nova och hennes kusin Filippa. Dom är verkligen bästisar dom där två och Filippa är så mån om Nova. Det värmer mitt modershjärta att Nova har Filippa.
Papperen är bazzill och tiimari, stickers från creative imaginations.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men gu´vad finfina scrappar du gjort! Du är så himla duktig, blir ispirerad så in i vassen! ...å köpsugen... vill ha allt just nu!

Vill se mer av dina alster, lova att blogga mycket!!

Kram Milla

Postat av: Carola

Snygga Lo's!
Tycker du lyckades riktigt bra med den manliga Lo'n. Passar en karl! =)

Kramiz

2006-08-05 @ 00:32:02
URL: http://www.frejsan.blogg.se
Postat av: JENN

Hej

Jag lyckades hitta hit från MammaMillas sida.
Jätte fina LO's!!
Underbart fin dotter också!
Kan tänka att grannkillarn (Millas grabbar) gillar henne skarpt ;-)

Mvh JEnny

2006-08-07 @ 20:10:31
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka fina scrappar du gjort.

2006-09-26 @ 11:56:32
Postat av: Arefanny

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2008-10-14 @ 08:45:40
URL: http://arefanny.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback