Äntligen fredag!

Ja, så var det då äntligen fredag. Solen skiner, det är varmt, Martin är ledig hela helgen och det är lulekalaset, så vi ska på tivoli med Nova i dag. Kan det bli bättre än så? *ler*

Jag har städat hela lägenheten, dammat, tvättat och strukit tvätt så nu kan man slappa lite i helgen. Martin ska nog ut och åka mc och jag ska städa bland mina scrapprylar. Har haft jätteinspiration i över en vecka och jag ids inte städa när man är mitt uppe i skaparglädjen.

Ska köpa några fler album när jag är nere på stan i dag. Har framkallat så mycket bilder på sistone att jag måste ha flera album. Jag scrappar inte alla kort jag har. *ler*

Nu ska jag gå och göra lunch till mig och Nova. Sen blir det nog en tur ut i lekparken.

Hoppas ni alla får en underbar helg! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för en maga-nice fredagskväll med mycket surr och några glas rödvin!! Det här gör vi om!

Kram & go´natt!!

/milla

Postat av: Camilla

maga-nice= mEga-nice ;))

Är som lullig i fingrarna av rö´vinet ;)

2006-08-05 @ 00:13:59
URL: http://mammamilla.blogg.se/
Postat av: Svenelsa

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2009-06-01 @ 11:15:56
URL: http://svenelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback