Renoveringsupdate

Vårt hem ser ut som ett rothål men köket är äntligen nästan klart. Det är bara ett par stickkontakter, nya handtag och belysning under skåpen som fattas. Det blir så himla fint!! I helgen ska vi börja städa köket och lägga tillbaka alla grejer på plats. Sen ska jag fota så ni får se.

Nästa period Martin är långledig så ska han börja med hallen. Det ska förberedas för golvvärme och sen ska vi ha råspont på ena väggen. Vi vill försöka göra hallen rymligare men vi vet inte hur. Nån av er som har ett förslag?
Vår planlösning ser ut så här (ni ser ju hur liten hallen är) och jag tar tacksamt emot alla tips:


Kommentarer
Postat av: Blommig

Kul med renovering!!

Tips, riva bort garderoben i hallen eller riva väggen mellan kök och hall, Bygga ut en farstukvist



Blir spännande att se bilder sen!

Kram

Postat av: Maaria

Oj vad ni arbetar snabbt! Duktiga ni är. Jag funderar fortfarande på vilket golv jag vill ha...spännande att se bilder!

2010-03-26 @ 12:21:55
URL: http://personal.murjack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback