Hänt i veckan...

Efter att ha åkt på världens dunderförkylning så är jag nu, efter en vecka, snart mig själv igen.
Har inte varit så här sjuk på år och dar känns det som.
Jag brukar inte ha förkylningar som varar över en vecka.
För övrigt så är allt som vanligt. Tur i oturen att man i princip varit sängliggande i flera dagar eftersom foglossningen inte har varit så jobbig.
Jag har fyllt år i veckan och blivit uppvaktad med blommor och tårta. Mycket trevligt. :)
Nova hade ritat jättefina teckningar till mig.
Vi har börjat med en budgetrenovering av köket. Eller vi och vi, Martin har börjat rättare sagt (med lite hjälp av svärfar). Jag har legat på soffan och kommenterat. :) Han har bytt kakel och bänkskivor. Sen fick han ett ryck och rev ner några skåp och bytte fläkt också. Handtagen ska också bytas så fort vi hittar några som vi gillar. Det hela blir superfint och jag är imponerad över Martins kunskaper.  En liten före bild:

För två veckor sen var Nova till stan med sin farmor och kusin Filippa.
Hon kom hem med den här fina klänningen och scarfen:

Vilken fin tjej vi har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback