En sällsam syn...

Novas rum har varit rothålet nr 1 väldigt länge nu. Hon har en förmåga att stöka till det rejält. Eftersom Mikaela kommer på söndag och då ska sova i Novas rum så behövde rummet städas...Martin gjorde det idag. Han bad mig vara med och då lägga mig på hennes säng så vi kunde bestämma tillsammans vars saker skulle vara och vad som skulle kastas. Det var en härlig syn kan jag säga. :D Han går och plockar i alla tjejsaker, pennor, petshops, smycken, barbiegrejer, dockgrejer, lego etc etc...Jag ligger bekvämt i hennes säng och pekar och kommenderar.
Kan fort vänja mig vid detta kan jag säga. *asg*


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken bra idé! Undrar om det funkar i andra rum också, typ när maten ska lagas och badrumsskåpet ska städas... =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback