Söndagssurr...

Helgen har gått fort som vanligt men vi har fått en hel del gjort dock. Jag har städat och skurat, hängt upp gardiner, plockat bort sommarkläder och skor, städat Novas rum och tagit fram hennes dockskåp (mitt gamla rättare sagt). Hon har lekt med det i stort sett hela dagen.
I går var vi och hämtade en pall med ved som Martin har lagt in i garaget. Känns skönt att ha det klart inför vintern. Å andra sidan, vi eldar morgon och kväll så det räcker nog inte så långt. :)
Nu i kväll så for jag och storhandlade inför veckan. Himla smidigt att fara på kvällen faktiskt. Minimalt med folk så man kan gå i lugn och ro och det är inga köer.

I morgon är det måndag igen och man ska jobba. Längtar till vecka 44 då Nova har höstlov och Mikaela kommer hit.

Avslutar detta inlägg med en låt jag tycker är så fin och denna är bättre än originalet. Låten får mig att tänka på Nova och den ångest man känner inför det faktum att hon växer upp så fort. 
Känner att jag vill ta vara på varje dyrbar minut man har.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback