Nästan klart....

I går kväll blev vi klara med måleriarbetet förutom sockeln under garderoberna. Där ska det målas en eller två gånger till.
Nu fattas bara tapeten, lister och nya dörrhandtag och sen det bästa av allt då, piffet! :)

Måleriarbetet påbörjas...

Nova hjälper såklart till...

Martin och jag målade sist ströket igår kväll vid 22 tiden. Martin är verkligen snabb med rollern. *imponerad* Det har varit skoj att få vara hemma tillsammans i två dagar och fixat här hemma.

Vitt, jämnt och fint!

Väggen bakom där sängen ska vara är bara målad en gång för där kommer tapeten upp inom kort.
Jag har kikat i kataloger och på nätet efter snygga gardiner, kuddar och överkast. Vi ska köpa en snyggare lampa till taket och snyggare sänglampor. *spännande*
Förhoppningsvis så blir det tapetserat inom de närmaste dagarna så vi kan sätta upp lister och göra det sista i helgen. Sen ska det städas och inhandlas snygga "piff" grejer.  *glad*
Jag är fortfarande krasslig men så länge man slipper huvudvärken så är jag glad. Nu ska jag göra mig i ordning och fara till jobbet. Önskar er alla en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback