Halvvägs...

Nu är jag halvvägs i graviditeten. Vecka 20 för att vara exakt. Magen växer som
bara den och h*n sparkar mycket.
Älskar att känna de små sparkarna. Så mysigt!


V.18

Känner mig enorm och otymplig men försöker att inte tänka negativt. Den här gången kom magen direkt och jag har inte mått illa en dag. Snarare tvärtom. Jag har varit jättehungrig med den påföljden att jag redan gått upp massor. Bebisen kommer i maj så det blir verkligen till att spendera hela nästa sommar med att träna och äta rätt för att gå ner i vikt. Det är inte kul att få s k skämtkommentarer om att man är "jättestor" jämt och "äter du nu igen", "smidig som en elefant" osv osv. Missförstå mig inte, jag älskar att vara gravid och så länge jag är gravid så gör det mig inte så mycket att jag ser ut som jag gör. Det är ju sen, när bebisen är född som man inte vill fortsätta se ut som en valross.
Har lovat mig själv att jag ska få på mig jeansen jag köpte i Falun i somras till midsommar.
Shit, det blir svårt.


Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Så fin du är!! Gillar den turkosa tröjan!! Ja, Nova är också fin men du strålar!!!

Tänk inte på vikten nu, njut av att du är gravid och att en liten fin människa växer och gror. Ta kilona sen. Förstår oron, har relativt nyligt varit där, men försök att strunda i dem. Säger som min man alltid säger:- Gravida är otroligt vackra.

Ta åt dig, du är en fantastiskt vacker gravid kvinna min vän!

Tack för det fina julkortet!



Stor kram!

Postat av: Gunilla

Grattis till den fina magen. Tänk så fort tiden ändå går, redan halvvägs. :)



Underbart att du mår så bra men så strålar det också om dig. Kram, Gunilla

2009-12-28 @ 10:34:14
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: Milla

Du är skitasnygg!

Postat av: Marielle

Så fina bilder på en fin faster och en fin kusin!!!Kram

2009-12-29 @ 00:02:04
Postat av: uve

Hej gumman!



Tänka sig att du redan är halvvägs. Jättefin mage, jag blev också stor fort andra gången jag väntade barn. Inget att tänka på, huvudsaken ni mår bra! Som Eivor skrev, kilona tar du sen :) Många lååånga kramar Yvonne (i Falun)

2009-12-29 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback