Sommardagar...

Nu när det känns som att hösten snart är på väg så vill jag dela med mig av några härliga sommarbilder från de senast veckorna.

Mina älskade föräldrar. Vi åt lunch på stan en dag i solen. Mycket trevligt!


Det har blivit många dagar på stranden...

Öl & godis med fina vänner...



Underbara solnedgångar...

Norra hamn i Luleå en sen sommarnatt.

Karusller på Lulekalaset...

Mr Macho...

Kvällspromenad med vänner och oplanerat dopp...


Solnedgång vid Luleälv...

Mer sol och bad med fina vänner...



Säivis, besök hos Johan och Åsa och hennes föräldrar i deras stuga...


Finaste pappan hjälper dottern att fiska...

Härliga Herman!

Flickorna bastade.

Många fina stunder trots sorgen som inledde sommaren.
Härliga sommardagar med mycket sol och värme.
Bästa vänner.
Älskad familj.
Nu ser jag fram emot hösten och mörkret. Tända ljus. Kura ihop i soffan med en filt.
Njuta av en brasa och filosofera om livet.
Framförallt så ser jag fram emot att scrappa mycket. Vara kreativ.
Låta alla tråkigheter ta en paus.

Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

Jättefina bilder. Jag gillade speciellt den där bilden på dockan som sitter med den jättestora mössan (på stranden). Först trodde jag att det var ett riktigt litet barn :-)

Hoppas du får en fin start på hösten.



Vi syns!



Kramar från Råneå

2009-08-16 @ 11:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback