Oj!

Vad tiden går fort nu igen! Förstår det inte. :) Har jobbat en vecka och det har gått bra. Älskar mitt jobb så det var skoj att träffa alla igen och få tillbaka lite vardag. Nova har varit med farfar och hon trivs så bra i hans sällskap så det har inte varit några problem. Kamininstallationen går framåt. I dag har vi beställt rökröret och det är 2-3 veckors leveranstid så nån gång i september så ska det vara klart. *längtar*
Gårdagen spenderades på stranden med goda vänner och det var så skönt. Varmt men det fläktade lite så jag tyckte det var lagom. Barnen lekte och badade och allt var som det skulle. Pizza till middag var pricken över i:et och efterår så satt jag och Josefin och scrappade.
Det var jättekul så det måste vi göra om snart.
Lördag kväll var jag hos min Spooky ;) och vi satt ute vid deras grillplats och myste vid brasan och drack vin och pratade. Mkt trevligt!

Min scraplust har återkommit med full styrka och jag har gjort 6 LO:s på 4 dagar. Här går det undan. :) Har som mål att ha barnens album klara om inte alltför lång framtid.
Jag har oxå städat scraprummet och beställt lite småsaker som naturligtvis är högst nödvändiga så inspirationen är på topp!
Nä, nu är det tebax till skapandet som gäller. Martin och Nova är ute och cyklar så det är bäst jag passar på. :)

Må väl! *kram*

Kommentarer
Postat av: Jenny w

Hejsan!



Åh härligt att det går framåt med installationen av kaminen och att du har kommit igång med scrappandet ...Nu har jag slutat jobbat och är hemma igen sen semestern så om du har tid någon dag /kväll kommer gärna jag och Wilma och hälsar på en sväng. Wilma saknar Nova.. kram

2009-08-10 @ 20:21:55
Postat av: Murjäkk

KRAMKRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback