Söndag morgon

Martin sover än så jag och Nova har morgonmys i soffan. Har alla dessa måsten som ständigt hänger över en men jag ignorerar allt än så länge. Hur ofta får jag mysa med Nova nu för tiden? I går var hon hos en kompis i flera timmar. Självklart vill hon hänga med kompisarna i stället för att roa sin gamla morsa. Fördelen med detta är att jag och Martin får mer kvalitetstid vilket är bra.
Det behövs det också.

I dag ska jag på styrelsemöte med Pysslarna. Ska klämma in ett träningspass också. Nu var det några dagar sen sist så jag måste iväg idag. Det här går alldeles lysande, -2,5 på 2 veckor. Min nya jeans känns dock slappa redan vilket inte är lika kul. Ser fram emot en ny garderob. Det var lite roligt på jobbet häromdagen, chefen hade köpt en bulle var till oss till ett möte men jag tog bara nån liten tugga och sen kastade jag resten. Det kändes motbjudande. Jag är dock känd för att vara en riktig gottegris så jag chockade dom lite. *hehe*

Nu har Martin vaknat så nu ska jag ta en dusch så jag piggnar till och sen kasta mig över alla måsten. Tipsar om en ny låt jag hört på radion under veckan. Jättebra låt. Önskar er alla en härlig dag! *kram*


Kommentarer
Postat av: Marielle

Nej men nu får du faktiskt berätta hemligheten, jag måste gå ner i vikt:)

Kram

Postat av: Mysmasken

Svar: Näe, det gäller inte alla pennor :)

Jag utgår från att de kan stå upp eftersom Tombows egna pennställ ser hur såhär:

http://tombowusa.com/CraftDetail.aspx?sku=56149

2009-04-20 @ 08:40:33
URL: http://www.mysmasken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback