Sol

Underbart väder idag. Solen skiner och det är ganska varmt och skönt. Jag har packat 4 kartonger till, torkat ur köksskåpen och alla bokhyllor. Vi får börja köra grejer till huset redan ikväll så vi har tänkt köra alla kartoner, hyllor och bokhyllor och fylla upp garaget medans dom gör klart inne i huset. Blir lättare att städa här när alla kartonger är borta. Sen får vi se vad klockan blir om vi kör nåt mer. Annars åker resten i morgon. :D Inatt blir sista natten på porsön om jag får det som jag vill. 

Jag och Nova har precis ätit lunch och nu sitter jag här och pustar ut ett slag medans jag bloggar och dricker kaffe. Martin jobbar, den lyckosten, så det är jag som får äran av att göra typ allt. :)  Nåväl inte mig emot egentligen för det är han som får bära allt. :B
Nova har lekt med sin kompis Ellen på förmiddagen. Enda nackdelen med att flytta härifrån är att hon kommer längre ifrån sina kompisar. Jag hoppas ju förstås att dom kan leka mycket i framtiden oxå men det är ju inte lika enkelt när man inte är grannar. Säger samma sak själv, mina vänner kommer längre bort och det kommer inte bli lika enkelt att hälsa på men jag hoppas ju att dom kommer och hälsar på mig och jag kommer givetvis att hälsa på dom med. Tur att jag ändå kommer jobba på porsön så man kan lätt svippa förbi före eller efter jobbet. Å det är tur att vi har vänner i sunderbyn både jag, Nova och Martin för nu kommer vi närmare dom så att vi lättare kan umgås. :) Vi får det bästa av två världar.


Kommentarer
Postat av: deleine

Men du fixa näääät... Jag ville juh veta vad som händer i ditt liv...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback