En vecka...

...av hektiskt arbete men nu börjar det ta form. :) Novas rum och mitt scraprum blir tapetserade i morgon och på torsdag. Valde en helt annan tapet till båda rummen än vad som var tänkt från början så det blir spännade att se hur det blir. *Novas inskolning gick klockrent. Hon trivs och allt funkar fint. Mammahjärtat är lugnt.
*Telefoni och internet är beställt, beräknad lev tid 2-4 veckor så mina blogginlägg kommer sällan ett tag till. :)
*Tvättmaskin är inköpt. En läcker sak från Electrolux som är hur bra som helst! Tänk att en tvättmaskin kan höja livskvaliteten så mkt! :)
*På torsdag far vi till IKEA för att handla möbler till mitt och Novas rum samt lite annat småplock som behövs. Ska göra iordning en lista med det vi ska ha för jag ska vara tillbaka på jobbet kl 15 så vi måste skynda oss.

I helgen blir det fest på mer än ett sätt, after work med jobbet fredag och 30 års fest med vänner på lördagen och sen ska jag fixa i mitt och Novas rum under dagtid. Det blir lugna alkoholhaltiga fester så man är pigg och alert för inredning dagtid. ;) Det är så otroligt kul att äntligen ha ett hus, ni märker hur jag hela tiden upprepar mig va? :) , att jag vill inte lämna domänerna mer än högst nödvändigt. Bilder kommer, jag lovar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback