En alldeles vanlig torsdag...

Solen skiner och det känns skönt. Sitter på jobbet och försöker skriva det här inlägget mellan samtalen så det kommer väl antagligen ta halva dagen. :)
Humöret känns bättre, saknar mamma förstås men det känns bättre. Tack för alla uppmuntrande inlägg och sms som jag fått. Ni är så gulliga!

Veckan i övrigt har gått bra. Jag har haft mkt trevliga lunchdejter 3 av 4 dagar. Först med Eivor i måndags och det var verkligen jättekul att få träffa henne igen! Så länge sedan sist! Tisdagen satt jag hemma och scrappade. Terapiarbete. *s* Tog mig hela dagen att få i hop en dubbello och den är fortfarande inte klar men jag ska fortsätta i helgen. Onsdagen hade jag och Nova sovmorgon och jag lämnade henne på dagis vid 10.30 och cyklade sen bort till porsö centrum där jag träffade Agnes för en trevlig lunch, som alltid. Hon och jag har nämligen lunchdejt minst en gång i månaden och det är så trevligt att sitta och surra med henne. :)
I dag kom min gulliga vän Linnea på besök. Vi gick igenom lite klubbgrejer först och så fixade jag lunch och vi surrade om både ditt och datt. Visade mina senaste alster och fick beröm och det känns alltid lika kul.
Känner mig lyckligt lottad som har såna fina vänner.

I morgon är det fredag och vi ska ha after work på jobbet. Våra respektiva är oxå välkomna så Martin ska följa med och Nova ska sova hos farmor och farfar. Ser fram emot en rolig kväll med Martin. Speciellt med tanke på att vi har sovmorgon på lördag...

I helgen är det cybercrop med
klubben och jag har tänkt sitta en stund på lördag kväll. Förhoppningsvis även en stund på dagen och har jag tur så kommer även Linnea en sväng på kvällen. 
Söndag ska jag jobba extra. Sista dagen på månaden och jag måste få upp budgeten. Håll tummarna för att går.
Nu är klockan 18.30 och solen är på väg ner och det har tagit mig 3 timmar att få i hop det här inlägget. *s*
Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

Skönt att se att du mår bättre nu. :-)
Hoppas helgen din/er blir bra.

2007-09-27 @ 21:44:39
Postat av: Carina

Hoppas ni får en trevlig after work-kväll :-) Ha en trevlig helg! kram

Postat av: Iamblogger

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-08-07 @ 14:07:26
URL: http://iamblogger.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback