Morgonpigg...

...måste jag vara för jag känner mig förvånansvärt pigg trots att klockan inte ens är sju. Gick upp med Martin 06.20 för att hinna förbereda lite för mamma och pappa som är på väg med tåget. Svärfar är på väg att hämta dom nu och det ska bli så kul att dom kommer hit! Det är första gången för pappa och det är tur att mamma följer med så han slapp fara själv. :) Inte lätt när man inte är så berest.
Hur som helst, ska nu fixa en smarrig frukost och gott kaffe så det är klart när dom kommer. Nova vaknar nog när som helst oxå. Önskar er alla en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Rolig med besök och hoppas Ni får en härliga dagar tillsammans.

Kramelikram

Postat av: Linnea

Hoppas att ni får en riktigt bra helg! Och ge Nova en kram från mig imorrn!
Kram kram

2007-11-21 @ 14:19:05
Postat av: Blommig

Hoppas att ni får ett riktigt trevlig veckoslut tillsammans! Ta vara på tiden tillsammans
kram

2007-11-21 @ 15:52:11
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Jonna

Va härligt med besök! Vet hur det är att ha föräldrarna långt borta, och hur värdefullt det är med de få besöken som blir! Själv åker jag ner till mina päron i karlstad över helgen! Ska bli sååå skönt!
=)
Jonna

2007-11-21 @ 16:15:37
URL: http://jga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback