Äntligen ett scraprum!

Ja, efter några dagar av intensivt fixande så har jag äntligen ett scraprum som jag faktiskt kan sitta och scrappa i. Min goa darling har hjälpt mig att borra och skruva upp hyllor. Tack älskling! Du är en knupp!
Tangentbordet lägger jag på sidan när jag pysslar så blir det alldeles lagom med plats. Lägger ni märke till våra gamla sänglampor som nu lyser upp bordet från sidorna? Kom på ideén när jag var på IKEA i helgen. Taklampan är lite för svag och bra ljus är viktigt när man scrappar. Smart va? Dom gjorde ju ändå ingen nytta i en kartong i förrådet. Skrivaren och scannern är på den vita hyllan rakt fram och själva datorn står på golvet nu. Inte så fint med alla kablar som hänger neröver väggen men det får vara.
image404
image405
En hylla för färdiga och halvfärdiga alster....
image406
Rensat och sorterat allt på hyllorna. Novas teckningar ligger i en hög än så länge men jag ska hitta en fin ask till dom. Titta, det är t o m plats över på översta hyllan!
image407
Bokhyllan rymmer nu mera foton, band och knapplådorna bl a.
image408
Några av mina dekorationer hänger på rad. Glömmer ju alltid vad jag har. Snacka om lilla julafton att packa upp allt. Åh, har jag en sån? Å en sån! Oj liksom..
image409
Min älskade mappvagn har kommit fram ur gömmorna. Det går inte att ha mina papper på nåt annat sätt. Jag vill ju kunna se dom och känna på dom när jag vill. Jo jag vet, jag är knäpp. *s* image410
Mina blommor, akrylfärger, rubons som jag fick med från senaste paketet från skaparlusten samt lite annat smått och gott. Måste ju ha foton på Martin och Nova när jag skapar. De är ju min största inspirationskälla. Boken bredvid Martins foto fick jag i julklapp första året vi var i hop. En bok full med underbara kärleksdikter.
image411
Mina foamstamps, övriga stämplar och band och småplock som jag inte använder så ofta. Har tänkt att Nova ska få en hel del av det så hon har nåt eget.
image412
Cd hyllan kom väl till pass igen. Den sväljer så mycket grejer. Här har jag lim, band, tejp, fluid chalks, verktyg, filtdekorationer och lite andra smågrejer.
image413
Ah, min groda har äntligen fått en fast plats på skrivbordet.
Beklagar att en del bilder är suddiga men jag ids int ta om dom. :)
Nu, ska jag ta en god kopp kaffe och läsa annonsbladet innan det är dags att knata i väg till jobbet. För ja, jag måste nog gå till jobbet nu. Fick leda cykeln hem i går kväll. Isbana överallt! *brrr*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag blev så nyfiken när jag läste din kommentar hos eivor att jag var tvungen kika vad du pysslat med =)
Och vilket häftigt pysselrum du gjort!!!! Blir alldeles stum, vad grejor du har!!! Så himla mysigt att sitta där och bara få skapa, nu vill jag oxå ha ett sånt där krypin =)
Kram från Johanna.

Postat av: Blommig

åååååååååå så fint du har fått det *impad* Vill också fixa och trixa nu! Synd att min man är allegisk mot hål i väggen...måste bearbeta lite hårdare!
Toppen fint gumman. Kul att kunna se alla dekorationer och att du fick in mappvagnen
Kram

2007-11-07 @ 15:39:51
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Bella

Jättefint krypin ju!!! Men vad mkt grejor du har... Vill oxå ha!! =)
Kram

2007-11-07 @ 16:54:51
Postat av: Carina

Så fin lite vrå du fått nu, helt perfekt! :-) Måste kännas skönt att ha en egen liten vrå att skapa i?! :-)

2007-11-07 @ 17:55:55
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Milla

Gu´vad fint!! Hejja Anna!

Kram Milla

2007-11-07 @ 19:41:08
URL: http://mammamilla.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken mysig scraphörna du har fixat, man blir ju avundsjuk =) Du fick mig att genast vilja åka till IKEA och handla så jag oxå kan fixa i min lila vrå(synd bara att dom redan har stängt för idag)
Ha en bra kväll
Kram Anna

2007-11-07 @ 20:26:22
Postat av: Karin SN

Vilket härligt krypin!

2007-11-09 @ 07:48:28
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com
Postat av: Helen/Hegu

Men ååååhhh, vilket mysigt krypin du har! Där skulle jag gärna vilja sitta och pyssla...vad mycket spännande saker du verkar ha också!:)

2007-11-09 @ 11:35:02
URL: http://helenspyssel.blogg.se
Postat av: eva

Mysigt krypin. Du verkar ju få plats med en hel del saker där.

2007-11-09 @ 16:30:19
URL: http://evaspyssel.blogspot.com
Postat av: Carin Isaksson

Hej gud så fint du har fått man blir riktigt avundsjuk kram på dig!!!

2007-11-11 @ 15:13:05
Postat av: jessica

hej måste bara säga att
du har ju det jätte fint .
mäktigt avensjuk !! :)

2007-11-11 @ 20:13:26
URL: http://www.jezzzas.blogg.se
Postat av: Anzan

Wow, jag vill dyka ner i dina lådor & burkar & se mera :) Jättefint & mysigt!! // A

2007-11-15 @ 07:37:04
URL: http://annalennstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback