I dag...

...fyller jag år! Hipp hipp hurra för mig!! Hade först tänkt ordna en fest men med tanke på hur intensivt allt har varit på sistone med jobb och kurs så orkar jag inte det. Det får bli en annan gång.
Det blir en lugn hemmadag och vi har bjudit övriga familjen här uppe på middag och fika efteråt. Om någon av er som läser det här är i krokarna så kom inom på en fika. I morgon smiter jag i väg till Kalix. Jag och Linnea ska hem till
Annelie och scrappa och jag ser verkligen fram emot det!! Snacka om härlig födelsedagspresent. Få sitta i lugn och ro och scrappa en hel dag och speciellt med Annelie och Linnea. Ni är så goa tjejer! Fick ju en kanonfin scrapväska i förskott av Martin innan kursen startade och nu har jag packat den ordentligt med allt smått och gott. Åh, vad kul det ska bli!! *GLAD*  
Eftersom det är min födelsedag i dag så lägger jag in en bild där jag oxå syns. Det är inte ofta för jag brukar vara den som är bakom kameran men den här gången är jag framför.
image209
Önskar er alla en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Evy

Hipp Hipp Hurra!!!!! Stor GRATTIS från mej!! Hoppas din dag blir toppen!!!..å vad kan vara bättre än att pyssla?!!... ska också snart iväg å träffa tjejerna här i Pite...

som du ser håller jag på å börjar på en blogg ;)

Kram från Evy

Postat av: Anonym

Stort GRATTIS på din dag Anna! Hoppas dagen blir trevlig och att du får trevligt i Kalix imorrn!

Kramen från EmmaP

2007-03-17 @ 11:03:56
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Annelie

GRATTIS igen!:)
Jag C-vitamin bombar kroppen med nyponsoppa och apelsinger och laddar in för morgondagen:)
KRAM

2007-03-17 @ 11:26:36
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Kerstin

Stort grattis på födelsedagen!! Låter supertrevligt med en scrapträff i present. :-) Jag längtar till april då jag får komma till Luleå och scrappa.

Ha en fortsatt trevlig födelsedag!
Kram Kerstin

2007-03-17 @ 17:35:57
Postat av: Milla

Å grattis vännen! Hoppas du fått en toppendag och scrappa hårt imorgon!

Grattis igen!

Kram Milla

2007-03-17 @ 19:21:15
Postat av: anna

jättegrattis :)!!

2007-03-17 @ 20:55:35
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Stort grattis på din dag! Hoppas den varit super!

2007-03-17 @ 22:55:25
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Gunilla.F

Grattis Anna på födelsedagen! :) Vad skönt det låter med en härlig kväll ikväll o så pyssel imorgon. Kan inte bli bättre! :D Kram, Gunilla

2007-03-17 @ 23:10:08
Postat av: Bella

Stort Grattis Till Dej Från Oss!! :)

2007-03-18 @ 14:23:02
Postat av: Annelie

Va bra att ni fick scrappat ändå idag. Ska vi planera in den 1 april för ett nytt försök. Då kan vi fira dig i efterskott också. Vi har ju en present som står här o väntar på dig :)
Kram

2007-03-18 @ 17:40:52
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback