Äntligen fredag...

...och snart bär det av till Umeå tillsammans med Annelie och Carina på scrapträff och det ska blii så kul och spännande!


Den här veckan har varit intensiv. Jag är numera den på kontoret här som har sålt mest på en dag och det är jag stolt över. De senaste två veckorna har varit väldigt bra. Känner att jag har blivit mer säkrare på mig själv och det känns skönt. En vecka kvar till semestern så det gäller att ge järnet nästa vecka oxå för att juli ska bli någotsånär bra.


Nova har varit mycket med farmor och farfar och hon stortrivs med det såklart. Har dock lite dåligt samvete för farmor har ju bara 5 veckors semester och 3 av dom ska hon passa Nova flera timmar om dagen. Vad kan man ge för att återgälda en sån sak? *ler* Är så tacksam för att vi har farmor och farfar till hjälp. Det är tur att Nova är en sån härlig och glad unge och lätt att passa.

I går var jag och Nova till logopeden för första gången. När vi var på treårskontrollen i november så sa bvc att om vi ville så kunde vi få komma till en logoped eftersom Nova har varit sen med snacket. Sen dess har det hänt MYCKET och hon pratar för fullt. Långa meningar om allt möjligt mellan himmel och jord. Logopeden tyckte att hon var duktig men att hon blandar i hop vissa ljud i bland men hon lär sig fort med tanke på senaste halvåret. Vi ska dit igen på tisdag och sen ska jag och Martin på föräldrasamtal i slutet på juli. Efter att vi var klara i går så bjöd jag Nova på lunch ute för jag tyckte hon var så duktig. Min modershjärta svämmar över av stolthet. Älskade unge, vad du är härlig!

Det är mulet i dag men det gör inget för bakom molnen är himmelen alltid blå.

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Härlig helg Ni verkar ha haft! Enl Annelie fick du mycket gjort, det måste vara roligt. Hade du förberett sidor eller tog du allt med dig?
Hoppas Ni har det bra.
Kramkram

Postat av: Carin Isaksson

Hej Anna tänkte bara skriva och säga att nu har jag oxå en blogg så du kan läsa om min vardag om du vill. Du kan även se mitt första Scrapbooking album där. Bara så du vet så är jag oxå fast i de träsket. så vi borde ses och scrappa ihop någon dag kram på dig och hälsa familjen!!!

2007-08-10 @ 23:11:22
URL: http://gizmoz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback