Jag har blivit tagen!

Av min jätteduktiga scrapkompis Carina

image287
Känner mig hedrad och väldigt glad för denna utmärkelse! Tack så mycket Carina! *kramar*
Meningen är att de som blivit tagna ska skicka denna utmärkelse vidare till fyra inspirationskällor så jag skickar den vidare till följande tjejer:
Monika -  Gör absolut dom bästa skisserna!  
Maria - En av dom mest positiva människor jag känner.
Sara - För att du har en sån fin blogg och du tar så fina bilder.
Hanna - En enormt duktig scraptjej som gör så mycket fint!
Och sen, om jag kunde, så skulle jag vilja ge samma utmärkelse till MammaAnna men hon har ingen blogg längre. Hoppas du ser det här ändå och att allt är bra med dig. *kram*





Kommentarer
Postat av: moma

Oj... wow!
TACK!
Det är sällan jag får vara med på sådant här. Vad glad jag blir!

Postat av: Anna

men åååå, nu blir jag ju tårögd!
((((KRAAAAM))))

2007-07-27 @ 11:16:22
Postat av: Anna G

hej anna! jag gick kurs för dig i våras. hoppas allt är bra! Jag undrar lite över den stooora väskan du hade din saker i, vad den hette?
MVH
Anna G

Postat av: saravillfara

Jag är inte så snabb av mig på att svara (förlåt!), men tusen tack för den hedrande omnämningen. Vad rar du är!!
Får lite dåligt samvete som inte har tagit fyra nya i min tur, men jag känner att jag har så många inspiratörer att jag inte kan välja ut bara fyra stycken. Och ska jag lista alla, så kommer jag att sitta kvar här till i augusti...! Men tack Anna!

2007-07-28 @ 21:49:15
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Antoniofelicia

Big tnks for interesting and useful site!

2008-05-29 @ 12:04:10
URL: http://www.beneblog.eu/antoniofelicia
Postat av: Erlendella

Great .Now i can say thank you!

2010-01-06 @ 14:32:10
URL: http://erlendella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback